Anunt transfer la cerere auditor public intern (26.02.2025)

ANUNŢ

privind demararea unei proceduri de transfer la cerere,

pentru ocuparea unui post aferent unei funcţii publice de execuţie

din cadrul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Timiș

 

DIRECȚIA SANITARĂ VETERINARĂ ȘI PENTRU SIGURANȚA ALIMENTELOR TIMIȘ  în temeiul prevederilor art. 502 alin. (1) lit. c) și art. 506 alin. (1) lit. b), alin. (2), (3), (5), (8), (8¹) și (9) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, anunță demararea unei proceduri de transfer în la cerere, pentru ocuparea unei funcţii publice de execuţie vacante, după cum urmează:

AUDITOR, CLASA I, grad profesional SUPERIOR – Compartimentul Audit Public Intern

Precizăm că:

În anul 2025, transferul la cerere se face la solicitarea funcţionarului public, cu aprobarea directorului executiv DSVSA Timiș, precum şi a conducătorului autorităţii sau instituţiei publice în care îşi desfăşoară activitatea funcţionarul public.

În situația aprobării transferului al funcţionarului public declarat admis, DSVSA Timiș înştiinţează cu celeritate autoritatea sau instituţia publică în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea funcţionarul public, despre aprobarea cererii de transfer.

Data de la care operează transferul la cerere nu poate depăşi 30 de zile calendaristice de la data emiterii actului administrativ.

DOCUMENTE NECESARE ȘI DATĂ LIMITĂ

Persoanele interesate sunt invitate să depună la sediul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Timiș, str. Surorile Martir Caceu nr.4 Timișoara, prin registratură, în termen de 20 zile calendaristice de la data afişării anunţului,  următoarele documente:

  1. cerere de transfer, conform modelului atașat ( Cerere transfer );
  2. curriculum vitae, modelul comun european;
  3. copia actului de identitate;
  4. copii ale diplomelor de studii, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări, raportat la cerinţele din fişa postului vacant;
  5. copia carnetului de muncă şi a adeverinţei eliberate de angajator, după caz, pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea funcţiei publice;
  6. adeverința medicală, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare funcţiei publice solicitate;
  7. acordul privind prelucrarea datelor cu caracter personal, conform modelului atașat.

 

Copiile actelor menționate anterior, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei.

 

Procedura de selecție în cazul transferului cuprinde următoarele etape succesive:

  1. selecția persoanelor care îndeplinesc condițiile în vederea ocupării posturilor vacante prin transfer;
  2. proba interviu.

Proba interviu va putea fi susținută doar de solicitanții declarați admiși la etapa selecției.

 

TERMENUL LIMITĂ DE DEPUNERE A DOCUMENTELOR MENȚIONATE: 17.03.2025, ora 16:30

Conform prevederilor din Regulamentul–cadru privind ocuparea unei funcții publice sau contractuale vacante din cadrul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Timiș, prin transfer, ulterior verificării dosarului/dosarelor de înscriere la procedura de transfer şi afişării rezultatului selecției, va fi organizată proba interviu în data de 28 martie 2025, ora 09:00, la sediul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Timiș.

 

 

Calendarul de desfășurare:

– perioada de depunere a dosarelor: 26 februarie – 17 martie 2025;

– proba interviu în data de 28 martie 2025, ora 09,00, la sediul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Timiș.

 

Condiții de ocupare, prin transfer la cerere, a funcției publice de execuție de AUDITOR, CLASA I, GRAD PROFESIONAL SUPERIOR – Compartimentul Audit Public Intern:

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, specializarea stiinte economice;

– minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

– competențe digitale: utilizarea suitei Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint – nivel utilizator mediu;

– competențe lingvistice: limba engleză/limba franceză – nivel B1

– avizul pentru numirea în funcția publică de auditor public intern de la Serviciul Audit Public Intern din cadrul Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor.

 

În vederea obținerii avizului pentru numirea în funcția publică de auditor public intern,  solicitantul formulează o cerere în scris, pe care o adresează conducerii DSVSA Timiș.

 

Cererea pentru obținerea avizului în vederea numirii în funcția publică de execuție de auditor public intern va fi însoțită de următoarele documente:

  1. Curriculum vitae;
  2. Minimum două scrisori de recomandare de la persoane cu experiență în domeniul auditului intern;
  3. Olucrare de concepție privind organizarea și exercitarea auditului public intern la entitatea publică;
  4. Odeclarație din care să rezulte respectarea cerințelor art.22 din Legea nr.672/2002 privind auditul public intern, republicată, referitoare la incompatibilitățile auditorilor publici interni;

Cererea și documentația va fi înaintată la Serviciul Audit Public Intern din cadrul Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor de către conducerea DSVSA Timiș.

Bibliografie:

  1. CONSTITUŢIA ROMÂNIEI, republicată;
  2. Titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanțade urgenţă a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. OrdonanțaGuvernului  137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  5. OrdonanțaGuvernului nr. 42/2004 privind organizarea activităţii sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor, aprobată de Legea nr. 215/2004, cu modificările și completările ulterioare;
  6. HotărâreaGuvernului nr. 1415/2009 privind organizarea  şi funcţionarea Autorității Naționale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor şi a unitaţilor din subordinea acesteia, cu modificările ulterioare;
  7. Legea nr. 672/2002 privind auditul public intern, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  8. Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu modificările și completările ulterioare;
  9. Hotărârea Guvernului nr. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activității de audit public intern;
  10. Ordinul Secretariatului General al Guvernului nr. 600/2018 pentru aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice.

 

Relaţii suplimentare se pot obţine la adresa de corespondență: Timișoara, str. Surorile Martir Caceu nr.4, telefon- 0256-204.911 E-mail: office-timis@ansvsa.ro.

Persoana de contact – Lidia Cristina Stana – consilier superior Compartimentul Juridic și Resurse Umane.

 

Afișat în data de 26 februarie 2025.

 

Compartimentul Juridic și Resurse Umane,

Lidia Cristina Stana

DIRECTOR EXECUTIV,

Dr.Alin-Flavius NICOARĂ