Anunt concurs recrutare consilier superior CSVSAO Jimbolia (11.06.2024)

Anunț organizare concurs de recrutare

pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante din cadrul

Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Timiș

Circumscripția Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Oficială Jimbolia

 

În conformitate cu prevederile art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin. (3) și art. VII alin. (7)/XI/XII din O.U.G. nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ, Direcția Sanitară Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor Timiș organizează la sediul instituţiei din Str. Surorile Martir Caceu nr.4, Timișoara, concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de  consilier, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Circumscripției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Oficiale Jimbolia.

Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână.

Calendarul de desfășurare a concursului:

  1. proba scrisă,în data de 11 iulie 2024, ora 11.00, la sediul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Timiș, Surorile Martir Caceu nr.4, Timișoara;
  2. proba interviu,în termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data susținerii probei scrise, la sediul instituţiei, doar de către candidații care au fost declarați admiși la proba scrisă.

 

Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Timiș, sau prin intermediul unui serviciu de curierat, sau în format electronic, la adresa de e-mail office-timis@ansvsa.ro, în termen de 20 zile de la data publicării anunțului, respectiv în perioada 11.06.2024 -01.07.2024, inclusiv.

Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail office-timis@ansvsa.ro  după terminarea programului de lucru al instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.

 

Dosarele de concurs conțin în mod obligatoriu următoarele:

a)  Formular inscriere prevăzut la 137 lit.b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023; – aici.

b) copia cărții de identitate;

c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;

d) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;

e) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz.

Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare. Adeverinţele care au un alt format trebuie să cuprindă elemente similare celor prevăzute în anexa mentionata mai sus şi din care să rezulte cel puţin următoarele informaţii: funcţia/ funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor;

f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii. Pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii;

g) cazierul judiciar.

Acest document poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.În situaţia în care candidatul solicită expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional;

h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;

i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

În cazul în care există un candidat cu dizabilități, prin raportare la nevoile individuale, acesta poate înainta comisiei de concurs, în termenul prevăzut pentru depunerea dosarelor de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilității probelor de concurs.Copiile de pe actele de mai sus, precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, se prezintă în copii legalizate sau însoţite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs.

 

Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 465 alin. (1) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) este apt din punct de vedere medical să exercite o funcţie publică. Atestarea stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie.
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi vechime în specialitate prevăzute de lege pentru ocuparea funcţiei publice;
g) îndeplineşte condiţiile specifice, conform fişei postului, pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnat pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni care împiedică înfăptuirea justiţiei, infracţiuni de fals ori a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea, amnistia post-condamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu le-a fost interzis dreptul de a ocupa o funcţie publică sau de a exercita profesia ori activitatea în executarea căreia a săvârşit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condiţiile legii;
j) nu a fost destituit dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică.

 

Condițiile de participare la concursul de recrutare  pentru ocuparea funcției publice de execuție vacante de consilier, clasa I, gradul profesional superior în cadrul Circumscripției Sanitar-Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Oficiale Jimbolia, sunt:

– studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul fundamental științe biologice și biomedicale, ramura de știință medicină veterinară, domeniul de licență medicină veterinară, specialitatea medicină veterinară;
– minimum 7 ani vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice;

– cunoștiințe în domeniul tehnologiei informației: conoștiințe operare MsOffice, nivel mediu (se dovedește prin documente specifice).

 

BIBLIOGRAFIE:

  1. Constituția României, republicată.
  2. Partea I partea a II a, titlul I și titlul II, partea a IV a titlul I si partea a VI a, titlul I și titlul II din OUG nr.57/2019 cu modificarile și completările ulterioare.
  3. Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată cu modificările și completările ulterioare.
  4. Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată cu modificările și completarile ulterioare.
  5. Ordinul președintelui AutoritățiiNaționale Sanitare Veterinare si pentru Siguranța Alimentelor 35/2016  privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului acțiunilor de supraveghere, prevenire, control și eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor și ecvideelor, precum și a Normelor metodologice de aplicare a Programului de supraveghere si control în domeniul siguranței alimentelor, cu modificările și completările ulterioare;
  6. Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare si pentru Siguranța Alimentelor  10 din 18 ianuarie 2024 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de înregistrare/autorizare sanitar-veterinară a unităților, centrelor de colectare, transportatorilor și mijloacelor de transport rutier din domeniul sănătății și protecției animalelor și pentru completarea, respectiv abrogarea unor acte normative din domeniul sanitar-veterinar și pentru siguranța alimentelor cu modificările și completările ulterioare;
  7. Ordinulpreședintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare si pentru Siguranța Alimentelor 208 din 2022 privind aprobarea Normei sanitar-veterinar pentru implementarea procesului de identificare şi înregistrare a bovinelor, ovinelor, caprinelor, porcinelor, camelidelor, cervideelor şi renilor, cu modificările și completările ulterioare;
  8. Regulamentul (CE) nr. 852/2004 al Parlamentului European și al Consiliului din 29 aprilie 2004 privind igiena produselor alimentare;
  9. Legea nr.122 din 2023privind exploataţiile de creştere a porcinelor şi combaterea pestei porcine africane în România, cu modificările și completările ulterioare;
  10. Ordinul președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor106/2015cu modificarile ulterioare, privind decontarea actiunilor sanitar-veterinare cuprinse in Programul acțiunilor de supraveghere, prevenire și control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor si protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor.

 

TEMATICĂ

  1. Constituția României, republicată.
  2. Partea I partea a II a, titlul I și titlul II, partea a IV a titlul I si partea a VI a, titlul I și titlul II din OUG nr.57/2019 cu modificarile și completările ulterioare.
  3. Ordonanța Guvernului nr.137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată cu modificările și completările ulterioare.
  4. Legea nr.202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată cu modificările și completarile ulterioare.
  5. Supravegherea, profilaxia si controlul bolilor la animale, Sectiunea 1- Programe naţionale de  supraveghere, control şi eradicare a bolilor la animale, Sectiunea 9- Actiuni imunologice obligatorii sau de urgenta pentru unele boli la animale, conform prevederilorOrdinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare si pentru Siguranța Alimentelor 35/2016  privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului acțiunilor de supraveghere, prevenire, control și eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor și protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor și ecvideelor;
  6. Dispoziții generale, Autorizarea sanitar-veterinară a unităților care desfășoară activități supuse controlului sanitar-veterinar, Cerințe privind autorizarea și funcționarea unităților care desfășoară operațiuni de colectare păsări de curte/ungulate, a centrelor de colectare câini/pisici/dihori domestici, precum și a celorlalte unități, conform prevederilorRegulamentului (CE) nr, 429/2016 privind bolile transmisibile ale animalelor și de modificare și de abrogare a anumitor acte din domeniul sănătății animalelor, care desfășoară activități de export/import sau comerț intracomunitar cu animale vii sau material germinativ, Controale și măsuri prevăzute de Ordinul  președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare si pentru Siguranța Alimentelor  10 din 18 ianuarie 2024 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de înregistrare/autorizare sanitar-veterinară a unităților, centrelor de colectare, transportatorilor și mijloacelor de transport rutier din domeniul sănătății și protecției animalelor și pentru completarea, respectiv abrogarea unor acte normative din domeniul sanitar-veterinar și pentru siguranța alimentelor cu modificările și completările ulterioare;
  7. Norma sanitar- veterinara din 28 decembrie 2022 pentru implementarea procesului de  identificare şi înregistrare a  bovinelor, ovinelor, caprinelor, porcinelor, camelidelor, cervideelor si renilor, conform prevederilorOrdinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare si pentru Siguranța Alimentelor 208 din 2022 privind aprobarea Normei sanitar-veterinar pentru implementarea procesului de identificare şi înregistrare a bovinelor, ovinelor, caprinelor, porcinelor, camelidelor, cervideelor şi renilor, cu modificările și completările ulterioare;
  8. Cerinţe sanitare generale și speciale,conform prevederilor Regulamentului (CE) nr. 852/2004 al Parlamentului European și al Consiliului din 29 aprilie 2004 privind igiena produselor alimentare;
  9. Cerințe de biosecuritate specifice fiecărui tip de exploatație cu porci domesticiși cerințe privind mișcarea porcinelor domestice pe teritoriul României, conform prevederilor Legii nr.122 din 2023 privind exploataţiile de creştere a porcinelor şi combaterea pestei porcine africane în România, cu modificările și completările ulterioare;
  10. Responsabilitățile medicului veterinar de liberă practică împuternicit / reprezentantului legal al societății comercialesi responsabilitățile medicului veterinar oficial al circumscripției sanitare-veterinare și pentru siguranța alimentelor, conform prevederilor Ordinului președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor106/2015 cu modificarile ulterioare, privind decontarea actiunilor sanitar-veterinare cuprinse in Programul acțiunilor de supraveghere, prevenire și control al bolilor la animale, al celor transmisibile de la animale la om, protecția animalelor si protecția mediului, de identificare și înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor.

 

Atribuții stabilite în fișa postului:

  1. controlează în teren corectitudinea şi veridicitatea deconturilor întocmite de medicii veterinari de liberă practică împuterniciţi, privind acţiunile sanitare veterinare şi de identificare şi înregistrare a animalelor, suportate de la bugetul de stat, pe teritoriul de competenţă al circumscripţiei și răspund de luarea măsurilor legale ce se impun pentru realizarea planului cifric;
  2. monitorizează, certifică şi răspund, pe teritoriul stabilit, de respectarea condiţiilor sanitar – veterinare şi pentru siguranţa alimentelor de către persoanele fizice sau de către persoanele juridice care efectuează operaţiuni de comerţ intracomunitar, import, tranzit şi export de animale vii, embrioni, ovule, material seminal, produse medicinale veterinare, hrană pentru animale, alimente și SNCU;
  3. participă la gestionarea alertelor iniţiate în cadrul S.R.A.A.F., pe teritoriul de competenţă al circumscripţiei;
  4. efectuează controalele oficiale prin metode şi tehnici adecvate, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare, precum şi cu procedurile şi ghidurile aprobate de A.N.S.V.S.A.;
  5. controlează respectarea normelor privind siguranţa alimentelor în toate unităţile care produc, prelucrează, procesează, depozitează, transportă, distribuie, valorifică şi comercializează alimente de origine animală şi răspunde de aplicarea măsurilor corective care se impun;
  6. efectuează expertiza produselor de origine animală în unităţile care produc, procesează, depozitează, comercializează, transportă şi/sau distribuie produse de origine animală, inclusiv prin prelevare de probe în vederea examenului de laborator al produselor de origine animală;
  7. dispune măsurile legale de sancţionare contravenţională pentru încălcările legislaţiei sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor constatate în urma controalelor
  8. răspunde de întocmirea corectă, potrivit legislaţiei specifice, a Procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor la normele sanitare veterinare şi pentru siguranţa alimentelor;
  9. aplică măsuri de reţinere oficială/sechestru sau confiscare şi dispune neutralizarea produselor medicinale veterinare, alimentelor, hranei pentru animale, animale vii, embrioni, ovule şi material seminal, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  10. verifică concordanţa între informaţiile înregistrate în BND şi animalele existente în exploataţie şi dispune măsurile legale.
  11. verifică conformitatea depozitelor de destinaţie la importurile de alimente/hranei pentru animale, prevăzute în Documentul de intrare şi datele existente legate de înregistrarea unităţilor;
  12. efectuează controale oficiale la destinație, în cazul comerțului intracomunitar/importului de animale vii, embrioni, ovule, material seminal, produse medicinale veterinare, hrană pentru animale, alimente și SNCU, în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în cazul notificării de către Biroul Autorizare, Înregistrare, TRACES şi gestiunea activităţii de Import- Export;
  13. realizează controale specifice şi asigură completarea şi transmiterea documentaţiei către Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, cu privire la modul de respectare de către agricultori a SMR referitoare la domeniile specifice de competenţă;
  14. întocmesc rapoarte şi situaţii privind unităţile care se află în aria de organizare şi funcţionare a circumscripţiei, inclusiv situaţia epidemiologică;
  15. întocmesc situaţii referitoare la suspiciunile/confirmările bolilor notificabile la animale, inclusiv zoonoze;
  16. evaluează şi răspund de verificarea îndeplinirii condiţiilor legale şi întocmesc referatul de evaluare, în concordanţă cu legislaţia în vigoare, pentru acordarea autorizaţiei/înregistrării sanitare veterinare de funcţionare a unităţilor şi a obiectivelor supuse controlului sanitar – veterinar şi pentru siguranţa alimentelor, inclusiv pentru mijloacele de transport potrivit legii, pe domenii de activitate;
  17. transmite referatul de evaluare întocmit către Biroul Autorizare, Înregistrare, TRACES şi Gestiunea Activităţii de Import–Export, ţinând cont de termenul legal de soluţionare a solicitării de autorizare/înregistrare.
  18. aplică, potrivit legii, măsuri imediate, în cazul suspiciunii unor boli ale animalelor pe teritoriul desemnat şi anunţă imediat conducerea D.S.V.S.A.Timiș
  19. preiau, prin decizia directorului executiv, şi alte competenţe de la Serviciul Control Oficial Sănătate şi Bunăstare Animală, Serviciul Control Oficial Siguranţa Alimentelor şi Serviciul Catagrafie şi Evidenţă Informatizată în funcţie de complexitatea activităţii;
  20. participă şi răspund, în condiţiile legii, la întocmirea documentelor necesare pentru acordarea despăgubirilor pentru animalele tăiate, ucise sau altfel afectate, în vederea lichidării rapide a focarelor de boli transmisibile ale animalelor;
  21. întocmesc evidenţa epidemiologică şi documentele care atestă statusul sanitar al efectivelor de animale, precum şi programele de combatere pentru bolile infectocontagioase şi parazitare cronice, conform normelor sanitar-veterinare, pe care le supune aprobării conducerii D.S.V.S.A.Timiș;
  22. supraveghează, în condiţiile legii, executarea lucrărilor de dezinsecţie, dezinfecţie şi deratizare, în caz de suspiciuni sau de confirmare de boli ale animalelor şi verifică corectitudinea întocmirii documentelor justificative;
  23. raportează conducerii D.S.V.S.A.Timiș datele tehnice şi alte date, stabilite de D.S.V.S.A.Timiș, inclusiv disfuncţionalităţile constatate în teritoriu, cu privire la nerespectarea Programului acţiunilor de supraveghere, prevenire, control şi eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protecţia animalelor şi protecţia mediului, de identificare şi înregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor, caprinelor şi ecvideelor, pe domeniul de competenţă teritorială;
  24. desfăşoară activităţi referitoare la identificarea şi înregistrarea animalelor, în condiţiile legii;
  25. realizează misiuni de audit, potrivit competenţelor şi procedurilor stabilite de A.N.S.V.S.A., în unităţile de profil supuse controlului sanitar–veterinar şi pentru siguranţa alimentelor;
  26. răspund de identificarea şi monitorizarea unităţilor din aria de organizare şi funcţionare a circumscripţiilor sanitar-veterinare pentru siguranţa alimentelor oficiale şi de asigurarea veridicităţii catagrafiei acestora, pe care o întocmesc şi transmit cu o frecvenţă lunară la Serviciul Catagrafie, Autorizare, Înregistrare şi Evidenţă Informatizată;
  27. înregistrează şi completează la zi evidenţele tehnice obligatorii şi întocmesc actele sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor oficiale, conform legislaţiei în vigoare;
  28. realizează evaluarea unităţilor autorizate/înregistrate sanitar veterinar şi pentru siguranţa alimentelor, în vederea încadrării în grupa de risc, în baza procedurilor transmise de către A.N.S.V.S.A.;
  29. întocmesc informări şi rapoarte tehnice asupra activităţii desfăşurate pe domeniul de competenţă;
  30. personalul angajat pe durată determinată în vederea efectuării activităților de control oficial din cadrul circumscripției, întocmește deconturile justificative privind activitatea de control oficial realizată și care urmează a fi tarifată și le înaintează directorului executiv adjunct.
  31. răspunde la solicitările altor structuri din cadrul instituţiei sau ale A.N.S.V.S.A., precum şi ale persoanelor fizice şi juridice, privind domeniile de competenţă, conform legislaţiei în vigoare;
  32. soluţionează petiţiile primite în responsabilitatea sa şi comunică răspunsurile către Biroul Autorizare, Înregistrare, TRACES şi gestiunea activităţii de Import- Export, având în vedere respectarea termenului legal de răspuns către petent, în conformitate cu prevederile legale;
  33. răspunde de elaborarea şi avizarea planurilor de măsuri/acţiuni faţă de recomandările/măsurile primite în urma auditurilor/controalelor interne şi externe a activităţilor specifice, precum şi de realizarea acestora în termenele stabilite, în conformitate cu legislaţia specifică în vigoare;
  34. realizează şi alte activităţi dispuse de conducerea instituţiei, în baza legislaţiei în vigoare, în limita competenţelor specifice.
  35. respecta procedurile generale si specifice aprobate in cadrul sistemului de control intern/managerial al D.S.V.S.A.Timiș;
  1. avizează procedurile specifice/instrucțiuni de lucru/manuale, precum și alte documente operaționale specifice sistemului de control intern/managerial proiectat și implementat la nivelul D.S.V.S.A.Timiș;
  2. își desfășoară activitatea în conformitate cu pregătirea și instruirea sa, precum și cu instrucțiunile primite din partea angajatorului, astfel încât să nu expună la pericol de accidentare sau îmbolnăvire profesională atât propria persoană cât și alte persoane care pot fi afectate de acțiunile sau omisiunile sale în timpul procesului de muncă.

 

Relaţii suplimentare cu privire la acest concurs se pot obţine la sediul Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Timiș din Timișoara, str. Surorile Martir Caceu nr. 4 şi la secretarul comisiei de concurs, Stana Lidia Cristina – consilier superior Compartimentul Juridic și Resurse Umane, nr. de telefon: 0256204911, e-mail: office-timis@ansvsa.ro .

Afișat în data de 11 iunie 2024, la sediu și pe pagina de internet a Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Timiș.

 

Compartiment Juridic și Resurse Umane,

Stana Lidia-Cristina

 

DIRECTOR EXECUTIV,

Dr. NICOARĂ ALIN-FLAVIUS